Suzuki GSX-S 125

47.999,-

Et billede, der indeholder dæk, hjul, motorcykel, køretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Street

Tophastighed

- km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på - sek.

Forbrug

43,5 km/liter

Motor

1-cylindret vandkølet 4-takts motor, 2 overliggende kædetrukne knastaksler, 4 ventiler. Boring: 62 mm. Slaglængde: 41,2 mm. Slagvolumen: 124 ccm. Kompressionsforhold: 11:1. Maks. effekt: 15 hk / 11 kW ved 10500 o/min. Maks. moment: 11 Nm ved 8500 o/min. Indsprøjtning med 26mm spjældhus.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Dobbelt, åben rørramme i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: ?°. Efterløb: ? mm. Akselafstand: 1300 mm.

Affjedring for

Hydraulisk teleskopgaffel med ? mm gaffelben. Fjedervandring: ? mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret dæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: ? mm.

Bremser

For: 1 stk. ? mm skive. 2 stemplet flydende caliper.

Bag: ? mm skive. 1 stemplet flydende caliper.

Dæk og fælge

For: 90/80-17 på 2,50" alufælg.

Bag: 130/70-17 på 3,50" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2000 mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 165 mm. Tankkapacitet: 11 liter. Egenvægt: 133 kg.

Vægt/kraft forhold

8,87 kg/hk

Udstyr

Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

 

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

 

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.