Suzuki GSX 250 R

Importeres ikke

Et billede, der indeholder motorcykel, parkeret, udendørs, blå

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport fås til både A1 og A2 kørekort

Tophastighed

135 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 9,5 sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor, 1 overliggende kædetrukken knastaksel, 2 ventiler pr. cyl. Boring: 53,5 mm. Slaglængde: 55,2 mm. Slagvolumen: 248 ccm. Kompressionsforhold: 11,5:1. Maks. effekt: 25 hk / 18 kW ved 8000 o/min. Maks. moment: 23,4 Nm ved 6500 o/min. Indsprøjtning med 26mm spjældhus.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Semidobbelt, lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 64,8°. Efterløb: 100 mm. Akselafstand: 1430 mm.

Affjedring for

Hydraulisk teleskopgaffel med 37 mm gaffelben. Fjedervandring: 115 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret dæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 125 mm.

Bremser

For: 1 stk. 290 mm skive. 2 stemplet flydende caliper.

Bag: 240 mm skive. 1 stemplet flydende caliper.

Dæk og fælge

For: 110/80-17 på 3,00" alufælg.

Bag: 140/70-17 på 4,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2085 mm. Sædehøjde: 790 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 15 liter. Egenvægt: 181 kg.

Vægt/kraft forhold

7,24 kg/hk

Udstyr

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.