Suzuki GSX 125 S

36.999,-

38.999,- Yoshimura Edition (Sædeskal -Yoshimura Kølerbeskytter -Yoshimura sticker)

Kategori Sport fås til både A1 og A2 kørekort
Tophastighed ? km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på ? sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 1-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor, 1 overliggende kædetrukken knastaksel, 2 ventiler. Boring: 62 mm. Slaglængde: 41,2 mm. Slagvolumen: 124 ccm. Kompressionsforhold: ?:1. Maks. effekt: 15 hk / 11 kW ved 10000 o/min. Maks. moment: 11,5 Nm ved 8000 o/min. Indsprøjtning med ?mm spjældhus.
Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel Boksramme i stål. Kronhovedvinkel: ?°. Efterløb: ? mm. Akselafstand: 1300 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med ? mm gaffelben. Fjedervandring: ? mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret dæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: ? mm.
Bremser For: 1 stk. 300 mm skive. 2 stemplet flydende caliper.

Bag: 230 mm skive. 1 stemplet flydende caliper.

Dæk og fælge For: 90/80-17 på 2,50" alufælg.

Bag: 130/70-17 på 3,00" alufælg.

Mål og vægt Totallængde: ? mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 155 mm. Tankkapacitet: 11 liter. Egenvægt: 134 kg.
Vægt/kraft forhold 8,93 kg/hk
Udstyr

Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system.
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.