Kawasaki NINJA ZX-10RR

482.000,-

 Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport

Tophastighed

298 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,3 sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 76 mm. Slaglængde: 55 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 13:1. Maks. effekt: 214 hk (158 kW) ved 14000 o/m. Maks. moment: 111,9 Nm ved 11700 o/m. Ride by wire Indsprøjtning med 4 stk. 47 mm spjældhuse.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 63°. Efterløb: 105 mm. Akselafstand: 1450 mm. Styrdæmper.

Affjedring for

Showa balance free upside down teleskopgaffel med eksterne trykkamre og 43 mm gaffelben. Justerbar dæmpning samt fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med vandret liggende Showa BFRC støddæmper. Justerbar dæmpning samt fjederforspænding. Fjedervandring: 115 mm.

Bremser

For: 2 stk. 330 mm skiver med semi-flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

Kombi bremser og kurve ABS

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 190/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2085 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 135 mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 207 kg.

Vægt/kraft forhold

1,01 kg/hk

Om

VAI (Variable Air Intake) System.

Letvægts Titanium plejlstænger: Brugen af ​​lette titanium-plejlstænger bidrager til Ninja ZX-10RR's høje omdrejningsgrænse, såvel som dens 1 PS† spidseffektfordel i forhold til standardmodellen Ninja ZX-10R.

Letvægtsstempler: Letvægtsstempler 20 g lettere hver. Den lavere frem- og tilbagegående vægt hjælper med at opnå den højere omdrejningsgrænse og er dermed merel jævnt sigende i omdrejninger.

Nydesignede RR-specifikke knastaksler: De RR-specifikke knastaksler er nydesignet til at fremkalde ydeevne ved høje omdrejninger.

Nye ventilfjedre: Indsugnings- og udstødningsventilfjedre designet til motoren med højere omdrejninger bidrager til højere ydeevne. Maskinbearbejdede ventilfjederholdere kan fremstilles med større præcision, hvilket bidrager til den øgede pålidelighed, der er nødvendig for kørsel med høje omdrejninger.

Integrerede køremodes: Sport, landevej, regn, rytter (manuel)

S-KTRC (Sport-Kawasaki Traction Control) er et præcist og sports fokuseret traction control system udviklet i samarbejde med vores fabriks teams. så de passer til en given køresituation.

Fuldt digital TFT-farveskærm med masser af lækre features. Den indbyggede lyssensor sørger for at justere lysstyrken til forholdene, og der kan vælges mellem 2 forskellige baggrunde samt sort eller hvid baggrundsfarve.

WSBK forgaffel: Racefokuserede indstillinger på forgaflen, som er specielt udviklet i tæt samarbejde mellem Shova og KRT- Kawasaki Racing Team- og er testet i WSBK.

Marchesini Fælge.

Close-ratio Gearkasse.

Elektronisk fartpilot: Den elektroniske fartpilot holder den ønskede hastighed, så du kan hvile hånden og nyde turen. Hastigheden kan justeres op og ned via knapper på styret.

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse