Kawasaki Z 900 RS SE

211.200,-

 Et billede, der indeholder dæk, motorcykel, køretøj, hjul

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Street

Tophastighed

238 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,5 sek.

Forbrug

21,7 km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 56 mm. Slagvolumen: 948 cm3. Kompression: 10,8:1. Maks. effekt: 111 hk (82 kW) ved 8500 o/m. Maks. moment: 98,5 Nm ved 6500 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 36 mm spjældhuse.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Rørramme i stål med påboltet motorophæng i aluminium. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1470 mm.

Affjedring for

41mm USD med justerbar kompression, rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Horisontal Back-Link med gastrykskammer. Justerbar rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 140 mm.

Bremser

For: 2 stk. 300 mm skiver med flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

ABS

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2100 mm. Sædehøjde: 845 mm. Frihøjde: 140 mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 215 kg.

Vægt/kraft forhold

1,95 kg/hk

Udstyr

KTRC (Kawasaki TRaction Control): KTRC (Kawasaki TRaction Control) Z900RS er udstyret med den avancerede Kawasaki antispinregulering. KTRC har 2-trins justerabar Traction Control system der giver mulighed for at tilpasse systemet efter kørselsforholdene. En sportsindstilling eller indstilling der sikre en nemmere navigering på overflader med nedsat friktion. Det er også muligt at systemet helt kobles fra.

Assist & Slipper Kobling: Race inspireret koblingsteknologi der både giver en meget lettere følelse af håndtaget, let og præcis at aktivere og samtidig minimere baghjuls step ved hård motorbremsning

Kawasaki’s første lydoptimeret udstødning: Til Trods for at Kawasakis Række 4 motorere er kendt for deres fantastiske udstødningslyde, er det første gang Kawasaki har foretaget lydundersøgelser for at producere en models ideelle udstødningslyd. Designet til at fremkalde en følelse hos køreren - Det første brøl af den startende motor - tomgangen og ved lav hastighed hvor køreren rigtig er i stand til at nyde udstødningens dybe rumlen

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, motorcykel

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, motorcykel

Automatisk genereret beskrivelse