Kawasaki Z 900 RS SE
211.200,-
Kategori |
Street |
Tophastighed |
238
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på 3,5 sek. |
Forbrug |
21,7
km/liter |
Motor |
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 56 mm. Slagvolumen: 948 cm3. Kompression: 10,8:1. Maks. effekt: 111 hk (82 kW) ved 8500 o/m. Maks. moment: 98,5 Nm ved 6500 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 36 mm spjældhuse. |
Transmission |
6-trins
gearkasse. Flerpladet slipperkobling
i oliebad. Kædetræk. |
Stel |
Rørramme i stål med påboltet motorophæng i aluminium. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1470 mm. |
Affjedring
for |
41mm
USD med justerbar kompression, rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm. |
Affjedring
bag |
Horisontal
Back-Link med gastrykskammer. Justerbar rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 140 mm. |
Bremser |
For: 2 stk. 300 mm skiver med flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere. Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS |
Dæk
og fælge |
For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg. Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde: 2100 mm. Sædehøjde: 845 mm. Frihøjde: 140 mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 215 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
1,95
kg/hk |
Udstyr |
KTRC (Kawasaki TRaction Control): KTRC (Kawasaki TRaction Control) Z900RS er udstyret med den avancerede Kawasaki antispinregulering. KTRC har 2-trins justerabar Traction Control system der giver mulighed for at tilpasse systemet efter kørselsforholdene. En sportsindstilling eller indstilling der sikre en nemmere navigering på overflader med nedsat friktion. Det er også muligt at systemet helt kobles fra. Assist & Slipper Kobling: Race inspireret
koblingsteknologi der både giver en meget lettere følelse af håndtaget, let
og præcis at aktivere og samtidig minimere baghjuls step ved hård
motorbremsning Kawasaki’s
første lydoptimeret udstødning: Til Trods for at Kawasakis Række 4 motorere er kendt for deres fantastiske udstødningslyde,
er det første gang Kawasaki har foretaget lydundersøgelser for at producere
en models ideelle udstødningslyd. Designet til at fremkalde en følelse hos
køreren - Det første brøl af den startende motor - tomgangen og ved lav
hastighed hvor køreren rigtig er i stand til at nyde udstødningens dybe
rumlen |