Kawasaki NINJA e-1
74.100,-
Kategori |
Sport |
Tophastighed |
99
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på ? sek. |
Forbrug |
?
km/liter |
Motor |
Luftkølet permanent magnet synkron motor. Maks. effekt: 12 hk (9 kW) ved 2600-4000 o/m. Maks. moment: 40,5 Nm ved 0-1600 o/m. Elforbrug: 49 Wh/km. Rækkevide: 72 km. Lithium-ion batteri 50,4V x 2. Ladetid: 3,7 timer x 2. |
Transmission |
Kædetræk. |
Stel |
Trellis-ramme, højstyrkestål med monteringsplade til svingarm.
Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 93 mm. Akselafstand: 1370
mm. |
Affjedring
for |
Teleskop
forgaffel. Fjedervandring: 120 mm. |
Affjedring
bag |
Svingarm
med monodæmper . Fjedervandring: 133 mm. |
Bremser |
For: 1 stk. 300 mm skive med fast ophæng. 2 stemplet flydende caliber. Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet flydende ophængt caliper. ABS |
Dæk
og fælge |
For: 100/80-17 på 2,50" alufælg. Bag: 130/70-17 på 3,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde: 1980 mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 160 mm. Køreklar vægt: 140 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
11,67
kg/hk |
Om |
Ninja e-1 og Z e-1 har to aftagelige lithium-ion-batterier.
Flere opladningsmuligheder tilføjer fleksibilitet for minimal
ekstra besvær til din daglige rutine. Dual lithium-ion
batterier vejer 11,5 kg hver. Ud over normal kørselsmode (ROAD) kan føreren også vælge hastighedsbegrænset drift (ECO). Tophastigheden i ROAD-tilstand er 88 km/t (85 km/t for Z e-1), mens tophastigheden i ECO-tilstand er begrænset til 64 km/t (62 km/t for Z e-1). Med e-boost kan føreren få adgang
til øget kraft i cirka 15 sekunder. Når den er aktiveret, er accelerationen
stærkere, og tophastigheden øges: 64 km/t >> 75 km/t (ECO), 88 km/t
>> 99 km/t* (VEJ). [62 km/t >> 72 km/t (ECO), 85 km/t >> 99
km/t* km/t (VEJ) for Z e-1] "WALK Mode" (med bak): Denne praktiske tilstand hjælper med at manøvrere på en parkeringsplads. Når den er aktiveret, bevæges gashåndtaget fremad for at cyklen kører fremad i ganghastighed. Drejes gashåndtaget tilbage forbi "nul"-punktet sættes cyklen i bakgear. Regenerativ system: Takket være det regenerative system, når føreren slipper gashåndtaget, bliver decelerationsenergien ført tilbage på batteriet. Dette bidrager til en længere rækkevidde. |