Kawasaki NINJA e-1

74.100,-

 Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport

Tophastighed

99 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på ? sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

Luftkølet permanent magnet synkron motor. Maks. effekt: 12 hk (9 kW) ved 2600-4000 o/m. Maks. moment: 40,5 Nm ved 0-1600 o/m. Elforbrug: 49 Wh/km. Rækkevide: 72 km. Lithium-ion batteri 50,4V x 2. Ladetid: 3,7 timer x 2.

Transmission

Kædetræk.

Stel

Trellis-ramme, højstyrkestål med monteringsplade til svingarm. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 93 mm. Akselafstand: 1370 mm.

Affjedring for

Teleskop forgaffel. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Svingarm med monodæmper . Fjedervandring: 133 mm.

Bremser

For: 1 stk. 300 mm skive med fast ophæng. 2 stemplet flydende caliber.

Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet flydende ophængt caliper.

ABS

Dæk og fælge

For: 100/80-17 på 2,50" alufælg.

Bag: 130/70-17 på 3,50" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 1980 mm. Sædehøjde: 785 mm. Frihøjde: 160 mm. Køreklar vægt: 140 kg.

Vægt/kraft forhold

11,67 kg/hk

Om

Ninja e-1 og Z e-1 har to aftagelige lithium-ion-batterier. Flere opladningsmuligheder tilføjer fleksibilitet for minimal ekstra besvær til din daglige rutine. Dual lithium-ion batterier vejer 11,5 kg hver.
Offboard-opladning* kan udføres ved at tilslutte cyklen til en dedikeret oplader, der drives af en stikkontakt. Alternativt kan batterierne tages ud og oplades. Opladningstid pr. batteri er cirka 3,7 timer for en fuld opladning, 1,6 timer for en delvis (20 % >> 85 %) opladning.
*Offboard-opladning refererer til ladesystemer, der ikke er hjemmehørende i selve køretøjet. Da batteriopladeren (som tager vekselstrøm og omdanner den til den jævnstrøm, der skal til for at oplade batterierne) er placeret uden for cyklen, er dette et eksempel på opladning udenfor.

Ud over normal kørselsmode (ROAD) kan føreren også vælge hastighedsbegrænset drift (ECO). Tophastigheden i ROAD-tilstand er 88 km/t (85 km/t for Z e-1), mens tophastigheden i ECO-tilstand er begrænset til 64 km/t (62 km/t for Z e-1).

Med e-boost kan føreren få adgang til øget kraft i cirka 15 sekunder. Når den er aktiveret, er accelerationen stærkere, og tophastigheden øges: 64 km/t >> 75 km/t (ECO), 88 km/t >> 99 km/t* (VEJ). [62 km/t >> 72 km/t (ECO), 85 km/t >> 99 km/t* km/t (VEJ) for Z e-1]
*EUR spec: Tophastighed begrænset til 99 km/t i Europa.

"WALK Mode" (med bak): Denne praktiske tilstand hjælper med at manøvrere på en parkeringsplads. Når den er aktiveret, bevæges gashåndtaget fremad for at cyklen kører fremad i ganghastighed. Drejes gashåndtaget tilbage forbi "nul"-punktet sættes cyklen i bakgear.

Regenerativ system: Takket være det regenerative system, når føreren slipper gashåndtaget, bliver decelerationsenergien ført tilbage på batteriet. Dette bidrager til en længere rækkevidde.

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse