Kawasaki NINJA H2 SX SE

475.000,-

 Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport

Tophastighed

299 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,2 sek.

Forbrug

18,5 km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts kompressorladet rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. 1 balanceaksel. Boring: 76 mm. Slaglængde: 55 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 11,2:1. Maks. effekt: 200 hk (147 kW) ved 11000 o/m. Maks. moment: 137 Nm ved 8500 o/m. Ride by wire Indsprøjtning med 4 stk. 40 mm spjældhuse.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Trellis-stel, højstyrkestål med monteringsplade til svingarm. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65,3°. Efterløb: 103 mm. Akselafstand: 1480 mm. Styrdæmper

Affjedring for

43 mm USD med top-ud fjedre. Fuld justerbar med retur- og kompressionsdæmpning samt fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Uni-track med udvendigt gastrykskammer. Justerbar kompressionsdæmpning, returdæmpning, fjeder-forspænding og top-out fjedre. Fjedervandring: 139 mm.

Bremser

For: 2 stk. 320 mm skiver med semi-flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet fast ophængt caliper.

Kombibremser og kurve ABS 

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 190/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2175 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet: 19 liter. Fuldtanket vægt: 267 kg.

Vægt/kraft forhold

1,31 kg/hk

Om

AHB (Auto Hi Beam): Ved hjælp af en kamerasensor til at vurdere lysstyrken af ​​lysene på forankørende køretøjer, gadelygter osv. tænder eller slukker AHB automatisk Motorcyklens fjernlys efter behov. For at systemet kan fungere, skal kontakten stå på fjernlys, cyklen skal køre over 20 km/t, og det skal være mørkt. Når systemet er blevet aktiveret, vil ikonet, der vises på instrumentskærmen, lyse grønt.

LED Kurvelys: LED kurvelys monteret på hver side af kåben. De enkelte LED'er tændes i takt med at motorcyklen lænes ind i svinget, og hjælper med at oplyse vejen i den retning svinget går.

FCW (front kollisions advarsel): Når systemet forudser, at fortsættelse med den aktuelle hastighed kan resultere i en kollision med det forankørende køretøj, advarer det rytteren.

ACC (Adaptiv fartpilot): En mere avanceret version af elektronisk fartpilot, ACC, fastholder den hastighed, som køreren har indstillet, men justerer køretøjets hastighed for at opretholde en passende følgeafstand fra det forankørende køretøj.

BSD (Blind-Spot Detection): Den bagudvendte radarsensor overvåger motorcyklens omgivelser og advarer køreren om tilstedeværelsen af ​​et køretøj, der nærmer sig i den blinde vinkel.

KECS med Skyhook (SE): KECS, Kawasakis semi-aktive elektroniske affjedringssystem, tilpasser sig vej- og køreforhold, hvilket giver en følelse af "at være hængt op i skyerne" . Ved at kombinere højniveau mekaniske komponenter med den nyeste elektroniske styreteknologi tilbyder KECS en affjedringen der endnu bedre absorberer vejens ujævnheder og dermed øger komforten for både føre og passager samt den mere faste dæmpning til sportskørsel.

6.5” TFT Farve instrumentering: Stor, letlæselig 6,5” fuldfarve TFT-instrumentering, giver et højteknologisk touch til cockpittet. Kompatibel med Kawasaki SPIN. Skærmen har mange forskellige visningstilstande og smartphone-tilslutning.

Vehicle Hold Assist (VHA): VHA aktiveres når køreren er stoppet og bremsen/bremserne aktiveres fast. VHA aktiverer bagbremsen for at give køreren mulighed for at slappe af i deres bremsehånd/-fod.

KIPASS: KIPASS (Kawasakis Intelligent Proximity Activation Start System) hovednøglesystem tillader fjernaktivering af cyklens hovedafbryder og ratlås.

Emergency Stop Signal (ESS): Under hård opbremsning får ESS bremselyset til at blinke, hvilket gør opmærksom på Motorcyklens hurtige deceleration.

Integreret Taske System: De integrerede taskeholdere giver et flot strømlinet design, både med og uden tasker. Udover de designmæssige fordele, monteres taskerne ogå tættere på motorcyklens centerlinie end med et traditionelt monteringssystem. Det betyder at vægten i taskerne forstyrrer kørslen mindre, samt at motorcyklen ikke bliver ligeså bred med taskerne monterede.

Kawasaki SPIN: Kawasakis nye smartphone-baserede infotainment-app gør det muligt at downloade forskellige tredjepartsapplikationer og vise dem på motorcyklens TFT-skærm.

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse