Kawasaki NINJA 7 Hybrid

195.500,-

 

Kategori

Sport

Tophastighed

? km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,1 sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 70 mm. Slaglængde: 58,6 mm. Slagvolumen: 451 cm3. Kompression: 11,7:1. Maks. effekt: 59 hk (44 kW) ved 10500 o/m. Maks. moment: 43,6 Nm ved 7500 o/m. Indsprøjtning med 2 stk. 36 mm spjældhuse. Vandkølet permanent magnet synkron motor. Lithium-ion batteri: 1,4 kWh. Maks effekt: 10 hk ved 2800 o/min. Maks moment 24 Nm ved 0-2800 o/min.

Samlet effekt: 69 hk ved 10500 o/min. Samlet moment: 60,4 Nm ved 2800 o/min

Transmission

6-trins elektrisk styret automat gearkasse med bakgear. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Trellis-ramme, højstyrkestål med monteringsplade til svingarm. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 104 mm. Akselafstand: 1535 mm. Styrdæmper

Affjedring for

Teleskop forgaffel med 41 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med monodæmper. Fjedervandring: 114 mm.

Bremser

For: 2 stk. 300 mm skiver med flydende ophæng. 2 stemplede flydende ophængte calibere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet flydende ophængt caliper.

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 160/60ZR17 på 4,50" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2145 mm. Sædehøjde: 795 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet: 14 liter. Fuldtanket vægt: 227 kg.

Vægt/kraft forhold

3,29 kg/hk

Om

Med en kompakt trækmotor monteret bag cylinderen på en 451 cm3 Parallel Twin forbrændingsmotor er den stærke hybridmotor den første af sin slags i en motorcykel. Ved at arbejde sammen supplerer ICE og traktionsmotoren hinanden for at producere en kørervenlig masiken med stærkt lav-midt drejningsmoment.

ALPF (Automatic Launch Position Finder): Når køretøjet standser, vender gearkassen automatisk tilbage til 1. gear for at gøre det lettere at komme afsted igen.

Fuld LED-belysning for et moderne udseende og en elegant, futuristisk stil.

TFT farve instrumentering med smartphone-tilslutning: 4,3” fuldt digital TFT-farveinstrumentering giver et højteknologisk, højkvalitets udseende, mens det at kunne oprette forbindelse til cyklen trådløst giver en forbedret motorcykeloplevelse.

E-boost: Øget ydeevne & acceleration: Ud over at øge det samlede output til en maskine i 650cc-klassen, giver e-boost en accelerertionsevne i særklasse.

Start/stop funktion: I ECO-HYBRID-tilstand, når køretøjet standser fuldstændigt, slukker motoren for at spare brændstof.

3 køretilstande: 3 køreoplevelser: At have tre køretilstande at vælge imellem (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID og lavhastigheds-kortdistance EV) giver alsidighed til at tilpasse sig en bred vifte af køresituationer. 

6-trins automat/manuel gearkasse: Kawasakis unikke, elektronisk styrede 6-trins transmission bruger proprietær logik til at skifte gear og betjene koblingen. Med aktivering af gearene og den hydrauliske kobling udført af cyklen, kan føreren fokusere på gasregulering.

WALK Mode (med bak): Denne praktiske tilstand hjælper med at manøvrere på en parkeringsplads. Når den er aktiveret, bevæges gashåndtaget fremad for at cyklen kører fremad i ganghastighed. Drejes gashåndtaget tilbage forbi "nul"-punktet sættes cyklen i bakgear.

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Bildel

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Bildel

Automatisk genereret beskrivelse