Kawasaki Z 900 RS

194.990,-

 Et billede, der indeholder motorcykel, parkeret, vej, udendørs

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Street

Tophastighed

238 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,5 sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 56 mm. Slagvolumen: 948 cm3. Kompression: 10,8:1. Maks. effekt: 111 hk (82 kW) ved 8500 o/m. Maks. moment: 98,5 Nm ved 6500 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 36 mm spjældhuse.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.

Stel

Rørramme i stål med påboltet motorophæng i aluminium. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 105 mm. Akselafstand: 1470 mm.

Affjedring for

41mm USD med justerbar kompression, rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Horisontal Back-Link med gastrykskammer. Justerbar rebound og fjederforspænding. Fjedervandring: 140 mm.

Bremser

For: 2 stk. 300 mm skiver med flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2100 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 215 kg.

Vægt/kraft forhold

1,95 kg/hk

Udstyr

ERGO-FIT er personlig tilpasning af motorcyklen til højde og præferencer. ABS (Anti-Blokerings bremse System) sikrer sikker nedbremsning ved at forhindre hjul blokkering. Den horisontalt liggende bag-affjedring bidrager til centralisering af vægten og udnytter pladsen optimalt. Assist og Slipper Koblingen er let og præcis at aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step ved hård motorbremsning. KTRC (Kawasaki TRaction Control) øger kontrollen og sikkerheden ved at forhindre hjulspind. Dobbelte indsprøjtningsspjæld er med til at give en lineær og brugbar effektudvikling på særligt højrydende motorer. Indikator for økonomisk kørsel er et symbol der viser sig i instrumenteringen når du kører på en benzinøkonomisk fornuftig måde.