Kawasaki VERSYS 1000 SE LT+
269.990,-
Kategori |
allroad |
Tophastighed |
226
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på 3,5 sek. |
Forbrug |
?
km/liter |
Motor |
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne
knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. 1 balanceaksel.
Boring: 77 mm. Slaglængde: 56 mm. Slagvolumen: 1043 cm3.
Kompression: 10,3:1. Maks. effekt: 120 hk (88,2 kW) ved 9000 o/m. Maks.
moment: 102 Nm ved 7500 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 38 mm spjældhuse. |
Transmission |
6-trins
gearkasse. Flerpladet slipperkobling
i oliebad. Kædetræk. |
Stel |
Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel:
63°. Efterløb: 106 mm. Akselafstand: 1520 mm. |
Affjedring
for |
43
mm Showa SFF USD forgaffel
med trinløs justerbar retur- dæmpning (højre side) og justerbar forspænding. Fjedervandring: 150 mm. |
Affjedring
bag |
Horizontal Back-link, Showa BFRC dæmper
med trinløs retur- dæmpning og fjernbetjent fjederforspænding.
Fjedervandring: 150 mm. |
Bremser |
For: 2 stk. 310 mm bølgeskiver med flydende ophæng. 4-stemplede faste calipere. Bag: 250 mm bølgeskive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper. Kurve ABS |
Dæk
og fælge |
For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg. Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde: 2270 mm. Sædehøjde: 840 mm. Frihøjde: 150 mm. Tankkapacitet:
21 liter. Fuldtanket vægt: 257 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
2,14
kg/hk |
Udstyr |
ABS
(Anti-Blokerings bremse System) sikrer sikker
nedbremsning ved at forhindre hjul blokkering. Den
horisontalt liggende bag-affjedring bidrager til centralisering af vægten og
udnytter pladsen optimalt. KECS (Kawasaki Electronic Control
Suspension) adapts to road and riding conditions in real time, providing the
ideal amount of damping called for. KCMF (Kawasaki Cornering
Management Function) holder øje med motor og
chassis parametre gennem hele svinget. Ride by Wire systemet gør motorcyklens
ECU i stand præcist at styre den mængde luft og benzin der sendes ind i
motorens forbrændingskamre. KQS (Kawasaki Quick Shifter)
gør det muligt at skift gear uden brug af kobling. Assist og Slipper
Koblingen er let og præcis at aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step
ved hård motorbremsning. 3-trins justerbart Traction
Control system der giver mulighed for at tilpasse systemet efter
kørselsforholdene fra sport til touring. Systemet
kan udover de 3 trin kobles helt fra. Med forskellige effekt-trin kan du
tilpasse motorens effekt til kørsels forholdene.
Elektronisk cruise control holder den valgte
hastighed. Dobbelte indsprøjtningsspjæld er med til at give en lineær og
brugbar effektudvikling på særligt højrydende
motorer. Indikator for økonomisk kørsel er et symbol der viser sig i
instrumenteringen når du kører på en benzinøkonomisk fornuftig måde. |
SE
versionen |
Sport, Road, Rain, Rider
(manual) |