Kawasaki Versys 1000 SE LT
259.990,-
Kategori |
allroad |
Tophastighed |
226
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på 3,5 sek. |
Forbrug |
?
km/liter |
Motor |
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. 1 balanceaksel. Boring: 77 mm. Slaglængde: 56 mm. Slagvolumen: 1043 cm3. Kompression: 10,3:1. Maks. effekt: 120 hk (88,2 kW) ved 9000 o/m. Maks. moment: 102 Nm ved 7500 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 38 mm spjældhuse. |
Transmission |
6-trins
gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk. |
Stel |
Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 63°. Efterløb: 106 mm. Akselafstand: 1520 mm. |
Affjedring
for |
43
mm Showa SFF USD forgaffel med trinløs justerbar
retur- dæmpning (højre side) og justerbar forspænding. Fjedervandring: 150
mm. |
Affjedring
bag |
Horizontal
Back-link, Showa BFRC dæmper med trinløs retur- dæmpning og fjernbetjent
fjederforspænding. Fjedervandring: 150 mm. |
Bremser |
For: 2 stk. 310 mm bølgeskiver med flydende ophæng. 4-stemplede faste calipere. Bag: 250 mm bølgeskive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper. Kurve ABS |
Dæk
og fælge |
For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg. Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde: 2270 mm. Sædehøjde: 840 mm. Frihøjde: 150 mm. Tankkapacitet: 21 liter. Fuldtanket vægt: 257 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
2,14
kg/hk |
Udstyr |
ABS
(Anti-Blokerings bremse System) sikrer sikker nedbremsning ved at forhindre
hjul blokkering. Den horisontalt liggende bag-affjedring bidrager til
centralisering af vægten og udnytter pladsen optimalt. KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) adapts to road and
riding conditions in real time, providing the ideal amount of damping called
for. KCMF
(Kawasaki Cornering Management Function) holder øje med motor og chassis
parametre gennem hele svinget. Ride by Wire systemet gør motorcyklens ECU i
stand præcist at styre den mængde luft og benzin der sendes ind i motorens
forbrændingskamre. KQS (Kawasaki Quick Shifter) gør det muligt at skift gear
uden brug af kobling. Assist og Slipper Koblingen er let og præcis at
aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step ved hård
motorbremsning. 3-trins justerbart Traction Control system der giver
mulighed for at tilpasse systemet efter kørselsforholdene fra sport til
touring. Systemet kan udover de 3 trin kobles helt fra. Med forskellige
effekt-trin kan du tilpasse motorens effekt til kørsels
forholdene. Elektronisk cruise control holder den valgte hastighed.
Dobbelte indsprøjtningsspjæld er med til at give en lineær og brugbar
effektudvikling på særligt højrydende motorer. Indikator for økonomisk kørsel
er et symbol der viser sig i instrumenteringen når du kører på en
benzinøkonomisk fornuftig måde. |
SE
versionen |
Sport, Road, Rain, Rider
(manual) |