Kawasaki ZX-10R KRT

269.990,-

 

Kategori Sport
Tophastighed 298 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 3,3 sek.
Forbrug ? km/liter
Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 76 mm. Slaglængde: 55 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 13:1. Maks. effekt: 204 hk (150 kW) ved 13500 o/m. Maks. moment: 115,7 Nm ved 11200 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 47 mm spjældhuse.

Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel

Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 107 mm. Akselafstand: 1440 mm. Styrdæmper.

Affjedring for 43 mm Showa BFF forgaffel med udvendige gastrykskamre og top-ud fjeder. Fuld justerbar retur- og kompressionsdæmpning samt fjeder-forspænding. Fjedervandring: 120 mm.
Affjedring bag Horisontal back-link Showa BFRC lite med udvendigt gastrykskammer og top-ud fjeder. Fuld justerbar retur- og kompressionsdæmpning samt fjeder-forspænding. Fjedervandring: 114 mm.
Bremser

For: 2 stk. 330 mm skiver med semi-flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 190/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2085 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 145 mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 206 kg.

Vægt/kraft forhold 1,01 kg/hk
Udstyr KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) er et ABS system med meget høj pression, udviklet specielt til supersports brug. ABS (Anti-Blokerings bremse System) sikrer sikker nedbremsning ved at forhindre hjul blokkering. Den horisontalt liggende bag-affjedring bidrager til centralisering af vægten og udnytter pladsen optimalt. Med KEBC kan føren justere motorbremseeffekten efter egne preferencer. Ride by Wire systemet gør motorcyklens ECU i stand præcist at styre den mængde luft og benzin der sendes ind i motorens forbrændingskamre. KQS (Kawasaki Quick Shifter) gør det muligt at skift gear uden brug af kobling. KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optimerer accelerationen fra stående start ved elektronisk at tilpasse effekten og dermed forhindre unødigt hjul-spin og forhjulsløft. KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) holder øje med motor og chassis parametre gennem hele svinget. IMU (Inertial Measurement Unit) giver motorcyklens ECU informationer omkring G påvirkning under kørsel målt på 5 akser. Med Kawasakis know-how fra tidligere KTRC systemer beregnes der desuden en 6 akse. Med computer beregning hvert tredie milisekund og en pro-aktiv omstændighedsanalyse er systemet er det mest avancerede traction-control system til en gade motorcykel. S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) er et præcist og sports fokuseret traction control system udviklet i samarbejde med vores fabriks teams. Med forskellige effekt-trin kan du tilpasse motorens effekt til kørsels forholdene. Indikator for økonomisk kørsel er et symbol der viser sig i instrumenteringen når du kører på en benzinøkonomisk fornuftig måde.