Kawasaki H2 SX SE +

429.990,-

 

Kategori Sport
Tophastighed 299 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 3,2 sek.
Forbrug ? km/liter
Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts kompressorladet rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. 1 balanceaksel. Boring: 76 mm. Slaglængde: 55 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 11,2:1. Maks. effekt: 200 hk (147 kW) ved 11000 o/m. Maks. moment: 137 Nm ved 9500 o/m. Ride by wire Indsprøjtning med 4 stk. 40 mm spjældhuse.

Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk.
Stel Trellis-stel, højstyrkestål med monteringsplade til svingarm. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65,3°. Efterløb: 103 mm. Akselafstand: 1480 mm. Styrdæmper
Affjedring for 43 mm USD med top-ud fjedre. Fuld justerbar med retur- og kompressionsdæmpning samt fjederforspænding. Fjedervandring: 120 mm.
Affjedring bag Uni-track med udvendigt gastrykskammer. Justerbar kompressionsdæmpning, returdæmpning, fjeder-forspænding og top-out fjedre. Fjedervandring: 139 mm.
Bremser

For: 2 stk. 320 mm skiver med semi-flydende ophæng. 4-stemplede radiale calipere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 2-stemplet fast ophængt caliper.

Kombibremser og kurve ABS 

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 190/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2135 mm. Sædehøjde: 835 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet: 19 liter. Fuldtanket vægt: 262 kg.

Vægt/kraft forhold 1,31 kg/hk
Udstyr ERGO-FIT er personlig tilpasning af motorcyklen til højde og præferencer. KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) er et ABS system med meget høj pression, udviklet specielt til supersports brug. ABS (Anti-Blokerings bremse System) sikrer sikker nedbremsning ved at forhindre hjul blokkering. Kurvelys der tænder i flere trin efterhånden som motorcyklen lænes ind i svinget. KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) holder øje med motor og chassis parametre gennem hele svinget. Ride by Wire systemet gør motorcyklens ECU i stand præcist at styre den mængde luft og benzin der sendes ind i motorens forbrændingskamre. IMU (Inertial Measurement Unit) giver motorcyklens ECU informationer omkring G påvirkning under kørsel målt på 5 akser. Med Kawasakis know-how fra tidligere KTRC systemer beregnes der desuden en 6 akse. Med computer beregning hvert tredie milisekund og en pro-aktiv omstændighedsanalyse er systemet er det mest avancerede traction-control system til en gade motorcykel. Med KEBC kan føren justere motorbremseeffekten efter egne preferencer. Assist og Slipper Koblingen er let og præcis at aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step ved hård motorbremsning. 3-trins justerbart Traction Control system der giver mulighed for at tilpasse systemet efter kørselsforholdene fra sport til touring. Systemet kan udover de 3 trin kobles helt fra. Med forskellige effekt-trin kan du tilpasse motorens effekt til kørsels forholdene. Elektronisk cruise control holder den valgte hastighed. Indikator for økonomisk kørsel er et symbol der viser sig i instrumenteringen når du kører på en benzinøkonomisk fornuftig måde.