Honda CMX 1100 Rebel

164.995,-

 Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, motorcykel

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Custom

Tophastighed

165 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 5,8 sek.

Forbrug

20 km/liter

Motor

2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 1 overliggende kædetrukken knastaksel. 4 ventiler og 2 tændrør pr. cyl. 2 balanceaksler. Boring: 92 mm. Slaglængde: 81,5 mm. Slagvolumen: 1084 ccm. Kompressionsforhold: 10,1:1. Maks. effekt: 87 hk / 65 kW ved 7000 o/min. Maks. moment: 98 Nm ved 4750 o/min. Ride by wire Indsprøjtning med 2 stk. 46 mm spjældhuse.

Transmission

6 trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. kædetræk.

Stel

Semi dobbelt rørramme i stål med påboltet hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 61,5°. Efterløb: 110 mm. Akselafstand: 1575 mm.

Affjedring for

Teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 122 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med 2 Showa gastryk-støddæmpere. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 97 mm.

Bremser

For: 330 mm flydende skive. 4-stemplet radial caliper.

Bag: 256 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

Kurve ABS.

Dæk og fælge

For: 130/70B18 på 3,50" alufælg.

Bag: 180/65B16 på 5,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2240 mm. Sædehøjde: 700 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 13,6 liter. Fuldtanket vægt: 223 kg.

Vægt/kraft forhold

2,56 kg/hk

Udstyr

Fartpilot, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, 4 køreindstillinger, Throttle by Wire, alle lygter er udført med LED, LCD instrument display, bagageplads under sæde med USB-udtag.

Beskrivelse

Er du klar til at opgradere til noget helt særligt. Med den store Rebel får du en custom motorcykel med et råt klassisk design, der leder tankerne tilbage til tidligere tiders ”bobber” modeller med de fede dæk, men med nutidens designdetaljer Et design som er kombineret med alt den mest moderne teknik Hondas ingeniører kan fremtrylle. Den helt specielle kombination af det klassiske og rå udseende samt den allernyeste teknik, gør den nye Rebel helt unik.
Du får en letkørt cruiser med en sædehøjde på 70 cm, der indbyder til både tilbagelænet og afslappet kørsel og til at slippe tøjlerne med mere frisk og sportslig kørsel.
CMX1100 rebel fås naturligvis med Hondas populære DCT-automatgear, der gør, at du fuldt ud kan nyde turen på din nye Rebel. Du får rigeligt med kræfter at gøre godt med fra den kraftfulde og smidige SOHC 8-ventil parallelle tocylindrede motor på 1.084cc, der yder 87 HK med et solidt træk fra bunden. Motoren er baseret på den velkendte motor fra CRF1100L Africa Twin, men er ændret på en række nøgleområde, så dens karakter passer perfekt til en klassisk cruiser.
Også motorcyklisten der kommer fra en mindre motorcykel vil med det samme sætte pris på, at CMX 1100 Rebel DCT med sine dimensioner og vægt er nem at håndtere. Den mere erfarne fører vil nyde det håndteringspotentiale som den stive stålramme og den fint afstemte affjedring giver den nye CMX 1100 Rebel. Både den erfarne og mindre erfarne motorcyklist vil sætte stor pris på den brede vifte at teknologi, som gør køreoplevelsen fuldendt, og ikke mindst Hondas uovertruffende DCT automatgear.
Listen med standardudstyr er lang: Cruise control, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, 4 køreprogrammer, Throttle by Wire, alle lygter er udført med LED, LCD instrument display, opbevaringsplads under sæde med USB-udtag, ABS
Der er også rige muligheder for at gøre din Rebel helt sin egen. Hondas program med originalt udstyr tilbyder dig en række muligheder for at gøre din Rebel helt unik.

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, motorcykel

Automatisk genereret beskrivelse