Honda CBR 1000 RR-R Fireblade

369.995,-

 Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport

Tophastighed

299 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,3 sek.

Forbrug

15,8 km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukken knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 81 mm. Slaglængde: 48,5 mm. Slagvolumen: 1000 ccm. Kompressionsforhold: 13,01:1. Maks. effekt: 218 hk / 163 kW ved 14500 o/min. Maks. moment: 113 Nm ved 12500 o/min. PGM-DSFI – Dual Stage Indsprøjtning med 4 stk 52 mm spjældhuse.

Transmission

6 trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. kædetræk.

Stel

Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66°. Efterløb: 102 mm. Akselafstand: 1455 mm. Styrdæmper.

Affjedring for

Showa big piston Upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Vandring 120 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret Showa BFR-C støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Vandring 137 mm.

Bremser

For: 2 stk. 330 mm flydende skiver. 4-stemplede radiale nissin calipere.

Bag: 220 mm fast skive. 2-stemplet fast ophængt brembo caliper.

Kurve ABS.

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 200/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2100 mm. Sædehøjde: 830 mm. Frihøjde: 118,6 mm. Tankkapacitet: 16,1 liter. Egenvægt: 201 kg.

Vægt/kraft forhold

0,92 kg/hk

Udstyr

Startspærre (HISS) - 3-level elektronisk styrdæmper (HESD) - 6-akset Inertial Measurement Unit (IMU) - Throttle by wire - Honda Selectable Torque Control (HSTC) - Fuldfarve 5” TFT-skærm - 2-level ABS - Riding Mode Select System (RMSS) inkl. Power control - Engine brake og Wheelie Control - Winglets - Akropovic Titanium udstødning - Smart Key

Beskrivelse

Konkurrence har skabt den nye CBR1000RR-R Fireblade. Vi startede ikke fra bar bund. Vi brugte vores ultimative symbol for alt, vi ved om hastighed på to hjul: RC213V MotoGP-maskinen og den beslægtede RC213V-S til gadebrug som teknologisk grundlag. CBR1000RR-R Fireblades helt nye motor med høj effekt, høje omdrejninger – dog stadig en 4-cylindret rækkemotor – har meget tilfælles med racermaskinerne. Det 1000 ccm store, væskekølede DOHC-design deler boring og slaglængde med RC213V-S og inkluderer semi-cam knastdrev, knaststyrede vippearme, smedede aluminiumsstempler og titanium plejlstænger.

Den leverer exceptionel kontrol gennem en opgraderet state-of-the-art elektronikpakke, der bl.a. indeholder en 6-akses Inertial Measurement Unit (IMU), optimeret HSTC, justerbar Launch Control, 2-niveau ABS, 5'' TFT-display og Honda Smart Key. Et helt nyt chassis er udført med en diamond-style ramme af aluminium og en RC213V S-baseret svingarm, fuld Showa-affjedring, opdateret HESD med tre niveauer og nye Nissin-bremser. Og vi har trukket kraftigt på vores MotoGP-erfaring for at producere et chassis, der modvirker ”drag”, og samtidig optimerer håndteringen ved høj hastighed ved hjælp af winglets.

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelseEt billede, der indeholder dæk, motorcykel, hjul, køretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, hjul, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, motorcykel

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, køretøj, motorcykel, hjul

Automatisk genereret beskrivelse

Et billede, der indeholder dæk, motorcykel, hjul, køretøj

Automatisk genereret beskrivelse