Honda CB 650 R
114.995,-
Kategori |
Street
+ A2 kørekort |
Tophastighed |
215
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på 3,6 sek. |
Forbrug |
20,4
km/liter |
Motor |
4-cylindret
vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukken knastaksler. 4
ventiler pr. cyl. Boring: 67 mm. Slaglængde: 46 mm.
Slagvolumen: 649 ccm. Kompressionsforhold: 11,6:1.
Maks. effekt: 95 hk / 70 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 63 Nm ved 9500
o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 32 mm spjældhuse. |
Transmission |
6
trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling
i oliebad. kædetræk. |
Stel |
Rørramme
i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 101 mm.
Akselafstand: 1450 mm. |
Affjedring
for |
Showa SFF upside-down teleskopgaffel
med 41 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm. |
Affjedring
bag |
Svinggaffel
med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding.
Fjedervandring: 128 mm. |
Bremser |
For:
2 stk. 310 mm flydende skiver. 4-stemplede radiale ophængte calipere. Bag: 240 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS. |
Dæk
og fælge |
For:
120/70ZR17 på 3,50" alufælg. Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde:
2130 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 150 mm. Tankkapacitet: 15,4 liter.
Fuldtanket vægt: 202 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
2,13
kg/hk |
Udstyr
|
Fuld LED belysning - 5" fuld-digitalt speedometer TFT skærm m. RoadSync, omdrejningstæller, dual trip meter, brændstofniveau og forbrug, ur og skifte- og gearindikator - USB - dobbelt upside down forgaffel - ABS-bremser |
Beskrivelse |
Oplev Honda's nyeste skønhed, CB650R, som bringer et frisk pust til Neo Sports Café serien med en skarp opdatering i designet. Denne 24YM model præsenterer en ny 5´ TFT-skærm med Honda RoadSync, styret af en ny og enkel 4-vejs kontakt. Med uændret motorstyrke på 70kW og 63Nm moment – og med en A2 version tilgængelig – er køreglæden garanteret. CB650R har sammen med CBR650R Super Sport motorcyklen, æren af at være de første Honda-modeller med muligheden for den banebrydende Honda E-Clutch teknologi. Dette giver køreren automatisk koblingsfunktion ved aktivering af gearskifte pedalen. Chassiset byder på Showa SFF-BP USD forgaffel, dobbelte fire-stempel radial monteret bremsekalibre foran og et dæksetup på 120/70-ZR17 for og 180/55-ZR17 bag. To helt nye farvekombinationer understreger den moderne stil. 2024 bliver et vigtigt år for CB650R. Med opdateret design og funktionalitet vil denne motorcykel – sammen med søster CBR650R – gå ind i historien som de første Honda-modeller tilgængelige med E-Clutch teknologien, designet til at gøre motorcykelkørsel endnu mere tiltalende og spændende for alle, fra begynderen til eksperten. Valerio Aiello fra Honda's R&D afdeling i Rom om Neo Sports Café designæstetikken: "Vores Neo Sports Café-serie er resultatet af CB4-konceptmodellen præsenteret i 2015. Vores mål var at nytolke café racer genren i en moderne note. Vi stræbte efter at skabe neo-klassikere, moderne motorcykler der fremviser klassisk design signatur med moderne teknik. Inspireret af urmagerkunst introducerede vi 'Mechanical Art' konceptet for at fremvise den mekaniske skønhed, som Honda altid har værdsat højt." |