Honda CB 650 R
109.995,-
Kategori |
Street |
Tophastighed |
215
km/t |
Acceleration |
0
- 100 km/t på 3,6 sek. |
Forbrug |
20,4
km/liter |
Motor |
4-cylindret
vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukken knastaksler. 4
ventiler pr. cyl. Boring: 67 mm. Slaglængde: 46 mm.
Slagvolumen: 649 ccm. Kompressionsforhold: 11,6:1.
Maks. effekt: 95 hk / 70 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 64 Nm ved 8500
o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 32 mm spjældhuse. |
Transmission |
6
trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling
i oliebad. kædetræk. |
Stel |
Rørramme
i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 101 mm.
Akselafstand: 1450 mm. |
Affjedring
for |
Showa SFF upside-down teleskopgaffel
med 41 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm. |
Affjedring
bag |
Svinggaffel
med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding.
Fjedervandring: 128 mm. |
Bremser |
For:
2 stk. 310 mm flydende skiver. 4-stemplede radiale ophængte calipere. Bag: 240 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS. |
Dæk
og fælge |
For:
120/70ZR17 på 3,50" alufælg. Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde:
2130 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 150 mm. Tankkapacitet: 15,4 liter.
Fuldtanket vægt: 202 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
2,13
kg/hk |
Udstyr
|
Startspærre
(HISS) - Slipperkobling - Digital instrumentering
med speedometer, omdrejningstæller, dual trip
meter, brændstofniveau og forbrug, ur og skifte- og gearindikator -
ABS-bremser – LED for og bag |
Beskrivelse |
Hver dag er
en rejse. Start din rejse med CB650, der altid er klar til at tage dig med på
et uforglemmeligt urbant eventyr. CB650R leverer en magisk balance af
motorkraft, smidighed og jævn acceleration i en stram og rå indpakning, der
kendetegner den moderne sportslige motorcykel i vores Neo Sports Cafe serie.
CB650R er med sit kraftfulde og ultrakompakte udseende og sin kraftfulde
motor enestående i sin klasse. Tæt, kort gearing og et fantastisk træk
gennem mellemområdet leverer sublim acceleration op gennem gearene. Luk
øjnene og lyt til den 4-cylinderede symfoni der dannes, når omdrejningerne
stiger. En assist/slipper-kobling gør de opadgående gearskift nemmere og
kontrollerer hårde nedadgående gearskift, mens Honda Selectable
Torque Control (HSTC) sørger for et godt
baghjulsgreb under alle forhold. |