Honda CBR 1000 RR-R Fireblade SP

434.995,-

Et billede, der indeholder motorcykel, motorcykling

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sport

Tophastighed

299 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3 sek.

Forbrug

15 km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukken knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 81 mm. Slaglængde: 48,5 mm. Slagvolumen: 1000 ccm. Kompressionsforhold: 13,01:1. Maks. effekt: 218 hk / 163 kW ved 14500 o/min. Maks. moment: 113 Nm ved 12500 o/min. PGM-DSFI – Dual Stage Indsprøjtning med 4 stk 52 mm spjældhuse.

Transmission

6 trins Quickshifter gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. kædetræk.

Stel

Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66°. Efterløb: 102 mm. Akselafstand: 1455 mm. Styrdæmper.

Affjedring for

Upside-down Öhlins Smart-EC 2.0 NPX teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding, dæmpning og returdæmpning. Vandring 120 mm.

Affjedring bag

Pro-Link svinggaffel med centralt placeret Öhlins Smart-EC 2.0 TTX36 støddæmper. Justerbar fjederforspænding, dæmpning og returdæmpning. Vandring 137 mm.

Bremser

For: 2 stk. 330 mm flydende skiver. 4-stemplede radiale Brembo monoblok calipere.

Bag: 220 mm fast skive. 2-stemplet flydende ophængt Brembo caliper.

Kurve ABS.

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 200/55ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2100 mm. Sædehøjde: 831 mm. Frihøjde: 118,6 mm. Tankkapacitet: 16,1 liter. Egenvægt: 201 kg.

Vægt/kraft forhold

0,92 kg/hk

Udstyr

Startspærre (HISS) - 3-level elektronisk styrdæmper (HESD) - 6-akset Inertial Measurement Unit (IMU) - Throttle by wire - Honda Selectable Torque Control (HSTC) - Fuldfarve 5” TFT-skærm - 2-level ABS - Riding Mode Select System (RMSS) inkl. Power control - Engine brake og Wheelie Control - Akropovic Titanium udstødning - Winglets - Smart Key - Quick shift - Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) affjedring med Öhlins Object Based Tuning interface (OBTi)

Beskrivelse

Siden introduktionen i 1992 har HONDAs ikoniske Fireblade udviklet sig til en utrolig 1000cc sports motorcykel. I 30 år har HONDA udviklet Fireblade SP med et mål for øje. At få hver tiendedel af et sekund til at tælle. Når vi i alle de år har nægtet at hvile på laurbærerne, så betyder det, at vi hele tiden presser på for at udvikle denne motorcykel yderligere. 2022 modellen har forbedret acceleration fra bunden og i middelområdet. HSTC vejgrebskontrol og følingen, når du giver gas, tillader dig at accelerere hurtigere ud af svingene.

Fireblade SP er bygget til at konkurrere på det højeste niveau. Og når det kommer til racing med HONDA, så bliver vi aldrig tilfredse. Det er ud fra den filosofi Fireblade SP blev født for 30 år siden og hvorfor dens fremskridt fortsætter. Så du kan udleve din drøm på to hjul, på en maskine som er baseret på en succesrig og meget konkurrencedygtig racermaskine på racerbaner rundt om i verden og på vejene i Isle of Man TT.