Honda NC 750 XD

104.985,-

Kategori Allroad
Tophastighed ? km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på ? sek.
Forbrug 28,6 km/liter
Motor 2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 1 overliggende kædetrukken knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. 2 balanceaksler. Boring: 77 mm. Slaglængde: 80 mm. Slagvolumen: 745 ccm. Kompressionsforhold: 10,7:1. Maks. effekt: 55 hk / 41 kW ved 6250 o/min. Maks. moment: 68 Nm ved 4750 o/min. Indsprøjtning med 36 mm spjældhus.
Transmission 6 trins DCT gearkasse. 2 flerpladede koblinger i oliebad. kædetræk.
Stel Semi dobbelt rørramme i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 63°. Efterløb: 110 mm. Akselafstand: 1535 mm.
Affjedring for Hydraulisk teleskopgaffel med 41 mm gaffelben. Fjedervandring: ? mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 150 mm.
Bremser For: 320 mm flydende skive. 2-stemplet flydende ophængt caliper.

Bag: 240 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

ABS.

Dæk og fælge For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 160/60ZR17 på 4,50" alufælg.

Mål og vægt Totallængde: 2230 mm. Sædehøjde: 830 mm. Frihøjde: 165 mm. Tankkapacitet: 14,1 liter. Fuldtanket vægt: 230 kg.
Vægt/kraft forhold 4,18 kg/hk

Udstyr

Startspærre (HISS) - ABS-bremser - 22 liters opbevaringsrum – LED for/bag - Honda Selectable Torque Control (HSTC)
Beskrivelse

Honda NC750X med sit unikke indbyggede opbevaringsrum, der kan rumme en full-face hjelm, rammer den perfekte balance mellem hverdagskørsel og weekendeventyr. Uanset om din tur er arbejde eller fornøjelse, leverer dens 745 ccm parallelle twin-motor og 270? krumtap med garanti for et glat og lineært moment med en utroligt tilfredsstillende lyd.

Derudover er motoren udstyret med Honda Selectable Torque Control (HSCT), og der er desuden en 48 hk-mulighed til indehavere af A2-kørekort, der gerne vil opleve følelsen af en stor motorcykel. Hos Honda er vi klar over, at  der ikke er to motorcyklister der er ens.

Derfor tillader NC750X dig at tilpasse cyklen, så den passer til dine præferencer. Det valgfri Dual Clutch Transmission (DCT) giver valgmuligheden mellem køreprogrammerne Drive og Sport. Eller hvis du foretrækker at skifte  gear manuelt, kan du bruge op-/ned-knapperne på det venstre håndtag.

Gearkassen er ikke det eneste, du kan tilpasse - der er også et fantastisk udvalg af tilgængelige farver, så du kan skille dig ud fra mængden.