Honda CRF 250 L Rally
79.985,-
Kategori | Off-road |
Tophastighed | 129 km/t |
Acceleration | 0 - 100 km/t på 9,3 sek. |
Forbrug | 33,3 km/liter |
Motor | 1-cylindret vandkølet 4-takts motor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler. Boring: 76 mm. Slaglængde: 55 mm. Slagvolumen: 250 ccm. Kompressionsforhold: 10,7:1. Maks. effekt: 25 hk / 18,6 kW ved 8500 o/min. Maks. moment: 22,6 Nm ved 6750 o/min. Indsprøjtning med 38 mm spjældhus. |
Transmission | 6 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk. |
Stel | Semidobbelt, lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 61,9°. Efterløb: 114 mm. Akselafstand: 1455 mm. |
Affjedring for | Showa SFF upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 250 mm. |
Affjedring bag | Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 265 mm. |
Bremser | For: 296 mm skive. 2-stemplet flydende ophængt caliper.
Bag: 220 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS. |
Dæk og fælge | For: 3.00-21 på 2,75" alufælg m. eger.
Bag: 120/80-18 på 4,00" alufælg m. eger. |
Mål og vægt | Totallængde: 2210 mm. Sædehøjde: 895 mm. Frihøjde: 270 mm. Tankkapacitet: 10,1 liter. Fuldtanket vægt: 157 kg. |
Vægt/kraft forhold | 6,28 kg/hk |
Udstyr |
ABS-bremser |
Beskrivelse | CRF250 Rally er klar til weekendeventyr, langdistance- touring eller den daglige pendletur. Med affjedring, der er egnet til lange ture, ABS-styrede skivebremser med stor diameter. Fantastisk vejrbeskyttelse, takket være den CRF450 Rally-inspirerede opbygning. Imponerende lang cruising-rækkevidde. Dens enkeltcylinder-motors præstation kombinerer et solidt moment i bunden og betydelig kraft i toppen. Rammen er bygget i stål og har 2 ovale hovedstelrør i en lukket rørramme. En akselafstand på 1.455 mm er matchet til en 28,1° kronrørsvinkel med et efterløb på 114 mm og en frihøjde på 270 mm. 250 ccm Dual Purpose motorcyklen, fungerer perfekt i mange situationer. Den bevæger sig hurtigt gennem travl bytrafik takket være dens lette vægt, slanke proportioner, mens dens affjedring, lave tyngdepunkt og sædehøjde sørger for en sjov og komfortabel køretur på både asfalt og grusveje. Stylinginspirationen til CRF250 Rally er taget direkte fra HRC CRF450 Rally Dakar-raceren og repræsenterer noget helt nyt. Den ser ikke bare ud, som om den er klar til at konkurrere i et ørkenløb, den leverer også en ordentlig dosis eventyr til førere, der gerne vil have en let og agil maskine, der er nem at håndtere. |