Honda CB 650 R Neo Sports Cafe
94.985,-
Kategori | Street |
Tophastighed | 215 km/t |
Acceleration | 0 - 100 km/t på 3,9 sek. |
Forbrug | 20,4 km/liter |
Motor | 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukken knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 67 mm. Slaglængde: 46 mm. Slagvolumen: 649 ccm. Kompressionsforhold: 11,6:1. Maks. effekt: 95 hk / 70 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 64 Nm ved 8500 o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 32 mm spjældhuse. |
Transmission | 6 trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. kædetræk. |
Stel | Rørramme i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 101 mm. Akselafstand: 1450 mm. |
Affjedring for | Showa SFF upside-down teleskopgaffel med 41 mm gaffelben. Fjedervandring: 120 mm. |
Affjedring bag | Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 128 mm. |
Bremser | For: 2 stk. 310 mm flydende skiver. 4-stemplede radiale ophængte calipere.
Bag: 240 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper. ABS. |
Dæk og fælge | For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.
Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg. |
Mål og vægt | Totallængde: 2130 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 150 mm. Tankkapacitet: 15,4 liter. Fuldtanket vægt: 202 kg. |
Vægt/kraft forhold | 2,13 kg/hk |
Udstyr |
Startspærre (HISS) - Slipperkobling - Digital instrumentering med speedometer, omdrejningstæller, dual trip meter, brændstofniveau og forbrug, ur og skifte- og gearindikator - ABS-bremser – LED for og bag |
Beskrivelse | Den nye 2019 CB650R’s kraftfulde udseende er ultrakompakt og udtrykker som CB1000R, Neo Sports Cafés retrominimalisme – motorcyklen som rå maskine. Dens 4-cylinderede DOHC 16-ventils rækkemotor er bygget til at blive brugt og har en maksimal kraft, der er øget til 95 hk og med et moment på 63,4 Nm og rødt felt ved 12.000 o/m. (derudover findes 48 hk-konvertering for A2-kørekortsindehavere). Tæt, kort gearing og et fantastisk træk gennem mellemområdet leverer sublim acceleration op gennem gearene – dette underbygget af et vanedannende brøl når omdrejningerne stiger. En assist/slipper kobling gør de opadgående gearskift nemmere og kontrollerer hårde nedadgående gearskift, mens Honda Selectable Torque Control (HSTC) sørger for et godt baghjulsgreb. Justerbare 41 mm Showa Separate Fork Function (SFF) USD-gafler giver smidig respons og optimal føling med forhjulsgrebet. 120/70-17 og 180/55-17 for- og bagdæk leverer grebsniveau som en stor superbike, dobbelte radialmonterede kalibre med 4 stempler samt 310 mm flydende bremseskiver og ABS med 2 kanaler, sørger for fuld kontrol, uanset om forholdene er våde eller tørre. Det koniske styr sikrer føling og kontrol. Komplet LED-lys tilfører et skarpt, moderne look, og den distinkte runde forlygte kaster en tydelig stråle i en blå nuance. Det digitale LCD-instrumentbræt omfatter en indikator for gearposition og opadgående gearskift. |