Ducati multistrada V2 s travel
Importeres ikke
Kategori |
Allroad |
Tophastighed |
?
km/t |
Acceleration |
0-100
km/t på ? sek. |
Forbrug |
?
km/liter |
Motor |
2-cylindret
vandkølet 4-takts V-motor med 2x2 overliggende tandremstrukne knastaksler med
variabel timing. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 96 mm. Slaglængde: 61,5 mm.
Slagvolumen: 890 ccm. Maks. effekt: 115,6 hk / 85 kW ved 10750 o/min. Maks.
Moment: 92,1 Nm ved 8250 o/min. Kompressionsforhold: 13,1:1. Ride by wire
indsprøjtning med 2 stk. 52 mm spjældhuse. |
Transmission |
6-trins
gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk. |
Stel |
Gitterrørramme
i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65,7°. Efterløb: 105,5 mm.
Akselafstand: 1572,5 mm. |
Affjedring
for |
Upside-down
teleskopgaffel med 45 mm gaffelben. Elektronisk justerbar fjederforspænding
og dæmpning. Fjedervandring: 170 mm. |
Affjedring
bag |
Svinggaffel
med monodæmper. Elektronisk justerbar fjederforspænding og dæmpning.
Fjedervandring: 170 mm. |
Bremser |
For:
2 stk. 320 mm skiver med semiflydende ophæng. 4 stemplede radiale Brembo
calipere. Bag: 265 mm skive med fast
ophæng. 2 stemplet flydende caliper. Bosch
Cornering ABS |
Dæk
og fælge |
For:
120/70ZR19 på 3,00" fælg. Bag: 170/60ZR17 på 4,50"
fælg. |
Mål
og vægt |
Totallængde:
? mm. Sædehøjde: 830-850 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 19 liter.
Fuldtanket vægt: 202 kg. |
Vægt/kraft
forhold |
1,75
kg/hk |
Udstyr |
Seneste
generations elektronikpakke med 6-akset IMU (Inertial Measurement Unit):
o ABS with cornering functionality; • Ny
5” full-TFT instrumentpanel med Infomode management |